02 September 2010

SEPTEMBER jackpot!!

lama giler x on9.
giler la,balik kanmpung,broadband xder.
line tmnet pun kena potong,damn!
xper.

September is here,that means!!!!
Heaven!!!
  1. 2ne1 comback.
  2. hari raya weh!
  3. premier of my fav show,ANTM15.Amazing Race Asia 4,The Biggest Loser Asia 2,GLEE 2!!
  4. My Boogies Anniversaries 
  5. and more-more positive things,currently happen 2 me.
yeah,totally awesomeness!



22 August 2010

ANTM 15 Preview,Enjoys!

the Catfight starts 8/9/2010.
V(0_0)

18 August 2010

cemburu

cemburu tengok orang ada kawan.
kadang-kadang rasa diri ni lonely la.
mcm loser pun ada.
biler jalan jer,usha kanan,kiri,depan,blakang..
orang jalan ngan member-member.
naik lif orang sembang2 kuat mcm aku ni tunggul.
haissh.
cemburu tngok classmate aku.
semua ada geng2.
kalau yang nerd tu.
memang pandai-pandai n semua assigment buat dalam group-group dwang.
yang mcm urban n ada budget kaya-kaya ni ada kawan-kawan dia.
pergi concert parti hebat-hebat belaka.
yang jiwa kacau kaki rockstar ada member2 dia.
headbangging g gig smpai lucut kepala. 


aku?
ha3,pakai main selit jer,xda arah tuju langsung.
tapi x per la sikit lagik jer nak abis Diploma nieh.
tapi rindu zaman skola dulu-dulu bila ada geng2 sendiri.
rasa mcm awesome jer hari-hari.
ada orang tunggu n rasa masa susah senang,masa fun masa down.

*lagi lahabau perangai member,lagi banyak drama tercipta,tapi in the end of the days semua tu akan berharga,hope aku leh jumpa member2 sejenis aku sebelum keluar kolej lemau ni,Amin.







c.o.o.l


apa itu cool?

mengapa orang nak jadi cool?

penting ke cool ni?

mengapa memilih tuk jadi cool?

ada apa dengan cool?


soalan dah ada,jawapannya??

17 August 2010

finalicios

Final weh.
dey macca cpat2 amik buku,
bukak slide kat Microsoft power point,
baca weh!!!
jgn buat donno,kata pelajar yang berjaya.

fuuh petang ni 1 lagi paper.
pengajian Malaysia,kalau x jadi rakyat malaysia x tau a nak kata pepa.
adeh.

lagi 2 paper.
bulih mustakim,bulih!
(jangan bagi repeat lagi weh!!)



*dalam puasa+Final mampu lagik dok bukak lagu gelek2 korea n bukak lagu California girl katy perry,rosak!!!